Éxit de participació en la Jornada de Camp a Través.

CrossEscolar

Èxit de participació a la jornada de Camp a Través Disputada aquest dissabte 23 de novembre a la pista d’atletisme de Gandia .
Un total de 560 de xiquets i xiquetes dels clubs i entitats escolars de la ciutat i la comarca de la Safor,  prenien part en la competició , superant les cifres dels darrers anys.
L’escola del Club d’ Atletisme Safor Delikia Esport aportava 150 xiquets a la Competició , sent els mes destacats :

• Alex Meri 1º en la Categoria CADET MASCULÍ
  • Guillem Garcia 2 º en la categoria CADET MASCULÍ
  • Núria Perez 3º a la categoria CADET FEMENÍ
  • Joan Cloquell 3º a la categoria INFANTIL MASCULÍ
  • Noelia Faus 3º en la categoria INFANTIL FEMENÍ
  • Victor Mascarell 1º en la categoria ALEVÍ MASCULÍ
  • Gabriel Estruch , 3º en la Categoria ALEVÍ MASCULÍ
  • Neus Sansaloni , 1ºen la Categoria ALEVÍ FEMENÍ
  • Claudia Martínez , 2º en la categoria ALEVÍ FEMENÍ
  • Maria Boix, 3º a la categoria BENJAMIN FEMENÍ
  • Arnau Llorca , 2º a la Categoria BENJAMI MASCULÍ
  • Merce Vitòria 2º en la Categoria PREBENJAMÍ FEMENÍ
  • Carmen Urbiñez 3º en la Categoria PREBENJAMÍ FEMENÍ

Enhorabona a tots els xiquets( medallistes o no ) , ja que lo important és participar , competir i divertir-se.  Agraïr a tots els monitors de l´escola  per l´ajuda per a poder organitzar la competició amb éxit.

La pròxima competició prevista per els xiquets de l’Escola,sera el proper 14/15 de desembre, el Provincial Individual de Proves Combinades Aleví , Infantil i Cadet a Sueca .