Gandia acull este dissabte els campionats autonòmics absolut i cadet per clubs

Tots dos esdeveniments els organitza el Club d'Atletisme Safor Delikia Sport, que també presenta als seus equips, tant en dones com en homes. Sis atletes viatjaran a Castelló el dissabte per disputar l’autonòmic infantil individual.
Pista d’atletisme de Gandia.

La pista d’atletisme de Gandia acull este dissabte la Final A del Campionat Autonòmic de Clubs a l’Aire Lliure, i l’autonòmic cadet per equips, tots dos esdeveniments organitzats pel Club d’Atletisme Safor Delikia Sport, que també presentarà als seus respectius equips, tant en dones com en homes.

En l’autonòmic absolut, en categoria masculina, el CA Safor s’enfrontarà a l’actual defensor del títol, el CA Platges de Castelló, a més del València Esports (segon classificat en 2018), Fent Camí Mislata (tercer en 2018), CA Gandia, CA Alacant, CA Torrent i CA Silla. En fèmines, el CA Safor, que va ser tercer en 2018, se les vorà amb l’actual campió, el València Esports, CA Platges de Castelló (segon), CA Silla, CA Torrent, CA Xàtiva, CE Vinaròs i CA Els Sitges.

El campionat constarà de totes les proves, excepte la perxa. El programa comença a les 16 hores amb alçada, llargària i disc en categoria masculina, i llançament de pes en femenina, i finalitza a les 21:50 hores amb el relleu 4×400 femení. La Final B tindrà lloc a l’Estadi del Túria, a València, i competiran huit equips.

Abans, dissabte al matí, començarà el Campionat Autonòmic Cadet (U16) per Equips a l’Aire Lliure. En categoria masculina el CA Safor s’enfrontarà al CA Elx Decatló, València Esports, CA Platges de Castelló, CA Els Sitges, CA Torrent, CA Sant Vicent i CA Sant Joan. En xiques seran els mateixos clubs, amb la baixa del CA Sant Vicent i l’entrada del CD Oriol.

Els objectius dels equips “groguets” en els dos campionats són diferents. En l’absolut s’intentarà pujar al podi tant en xics com en xiques. En el cadet (U16) s’espera que almenys les xiques sí que pugen al podi, amb l’estímul de competir a casa. En qualsevol cas, el director esportiu del CA Safor, David Melo, convida a acostar-se dissabte a la pista, “perquè és una oportunitat de vore a Gandia el millor atletisme autonòmic que hi ha a hores d’ara, amb un gran nivell dels atletes inscrits, alguns d’ells habituals en campionats d’Espanya». A més, la vesprada té l’al·licient del derbi contra el Club d’Atletisme Gandia.

D’altra banda, dissabte a la vesprada a Castelló se celebra l’autonòmic infantil (U14) individual, dins dels Jocs Esportius de la Comunitat Valenciana, on el club desplaçarà a sis atletes.

Resultats en directe: Campeonato Autonómico Absoluto Clubes

Resultats en directe: Campeonato Autonómico Sub 16 Clubes