GRAN PARTICIPACIÓ EL PASSAT DISSABTE AL CROSS ESCOLAR .

L'escola del C.A. Safor Delikia Sport participa amb més de 150 xiquets i aconsegueix un total de 16 podis individuals.
Sineo+22414112408370_0001
Reportage d´ahir Diumenge 23 de Novembre al LEVANTE-EMV

FOTOS(Alejos Juan)

El passat dissabte 22 de novembre es va disputar el Cross Escolar enquadrat Dins dels Jocs Esportius de l’Ajuntament de Gandia Organitzat per el Club de Atletisme Safor Delikia Esport .

Més de 500 xiquets i xiquetes dels clubs de la comarca de la Safor i la Valldigna , juntament amb les escoles de la capital de la Safor es van donar cita per a participar en aquesta jornada festiva esportiva. Els Clubs participants eren un total de 4: C.C. El Garbi , Corriol d’Oliva , C. A. La Valldigna i el  C. A. Safor Delikia Sport , mentres que fins a 8 centres educatius presentaven participació en les diferents categories : CP Montduver , CEIP Joan Martorell , Gregori Mayans , Els Tarongers , CEIP Joan XXXIII , Esclaves , Escola Pia i Abat Sola

Les Categories participants eren des de la prebenjamí ( 2008 )  fins la cadet ( 2000-2001) . L’Escola del C. A. Safor participava amb més de 150 alumnes , sent l’entitat amb mes nombre de  de participants.

En quant a resultats , L’Escola no es quedava enrere i aconseguia un total de  16 medalles de les 30 possibles sent la entitat/Club en mes nombre de medalles. Els medallistes foren els següents :

Aconseguien els primers llocs a les seves categories : Joan Baptista ( Cadet Masculí) , Josuer Rosero ( Infantil masculí ) , Andrea Escrihuela ( Infantil Femení ) , Neus Sansaloni ( Aleví Femení) , Olga Moratal ( Benjamí Femení) , Valeria Cao ( Prebenjamí Femeni ) .

Segons en les respectives Categories : Alex Meri ( Cadet masculí ) , Claudia Martínez ( Infantil FEMENI ) , Pau Sánchez ( Benjamí masculi) , Merce Vitòria ( Benjamí Femeni ) , Xavi Cabanilles ( Prebenjamí masculi )

I per últim, pujaven al tercer calaix del podi : Joan Cloquell ( Cadet masculi ) , Paula Martín ( Infantil Femeni ) , Pablo Cabrera ( Aleví masculi ), Miguel Ruiz (Benjamin masculi ) , Borja Valcarcel (Prebenjamí masculi ) .

A més , dos xiquets més integrants de l’Escola, però que respresentaren ales seues escoles en la competició ,aconseguien pujar al podi:  Irene Perelló , s´imposava en la categoria  cadet femení representant a les Esclaves i Pablo Fuster , segon en Infantil Masculí representant a Escola Pia .

RESULTATS OFICIALS:

CADET MASCULI (2000-2001)

1. Joan Baptista (C.A. Safor)
  2. Alex Meri (C.A. Safor)
  3. Joan Cloquell (C.A. Safor)

CADET FEMENI (2000-2001)

1. Irene Perelló (Esclaves)
  2. Maria Lazaro (C.C. Garbi)
  3. Cristina Linares (C.A. Valldigna)

INFANTIL MASCULI (2002-2003)

1. Josuer Rosero (C.A. Safor)
  2. Pablo Fuster (Escola Pia)