Homenatge a Toni Herreros amb la pujada al Cim de la Safor

L'eixida va tindre lloc diumenge passat en el setè aniversari de la seua mort.

Diumenge va tindre lloc el tradicional homenatge a Toni Herreros, qui va ser vicepresident del CA Safor Teika, amb la pujada al Cim de la Safor. En el setè aniversari de la seua mort, la seua vídua, Amparo Victoria, que des d’esta legislatura és regidora a Gandia, va estar acompanyada per membres del club ‘groguet’, i del Grup Scout de Vilallonga, així com de la també regidora Juana Navarro.