Ino Moreno i David Ferrairó finalitzen un ‘ironman’ a Platja d’Aro

Moreno va quedar el 18è de la seua categoria (50-24) i Ferrairó el 4t de la seua, de 55-59. La prova es va disputar diumenge passat a Platja d'Aro (Girona).
Ino Moreno i David Ferrairó en el triatló de Platja d’Aro.

Ino Moreno i David Ferrairó, del Club d’Atletisme Safor Teika, van participar diumenge passat, 30 de maig, en la primera edició del Tradeinn International Triathlon 140.6INN, un triatló de llarga distància celebrat a Platja d’Aro (Girona). La prova estava composada per 3.800 metres en mar obert, 180 km de ciclisme, acumulant un desnivell de 2.100 m per llocs emblemàtics de les comarques gironines, i després una marató, 42,2 km de cursa a peu, amb eixida i arribada a Platja d’Aro.

Ino Moreno va finalitzar la prova en la 18a posició de la seua categoria (50-54 anys) i el 351é de la general, amb un crono total de 12:11:34, i David Ferrairó va ser el quart de la seua categoria (55-59) i 304é en la posició oficial, amb un temps d’11:53:25.

A la duresa del circuit cal afegir les condicions meteorològiques canviants, que passaren de sol en les primeres hores de natació i ciclisme, a una forta pluja per acabar la marató. Estos resultats confirmen el bon estat de forma d’ests socis ‘groguets’ tot i l’escassetat de competicions. No en va, el club ha continuat realitzant durant este temps de pandèmia, en funció de les restriccions vigents, eixides a córrer i entrenaments per als seus socis.