Jesús Gomar guanya la V Cursa Popular de Bellreguard

L'atleta del Club d'Atletisme Safor Delikia Sport va completar dissabte els 7,4 km de la prova en 24 minuts i 45 segons. Van participar un total de 60 corredors del club 'groguet'.
Foto de grup amb els participants del CA Safor a Bellreguard.

Jesús Gomar, del Club d’Atletisme Safor Delikia Sport, va guanyar dissabte passat en categoria absoluta masculina la V Cursa Popular de Bellreguard, emmarcada en el tercer circuit comarcal. Gomar va completar els 7.450 metres de la prova en un temps de 24 minuts i 45 segons.

A la cursa hi va haver una àmplia representació de corredors del club ‘groguet’, amb 60 participants. A més de Jesús Gomar, 1r en Sènior masculí, altres podis per categories van ser els de Christian Climent (2n en Veterans B), Alfredo Matoses (2n en Veterans C), David Ferrairó (3r en Veterans D), Mónica Mahiques (1a en Veteranes C), Marta Tarrasó (1a en Sènior femení) i Maria Boscà, que va ser 3a en Veteranes B.