Jesús Gomar guanya la Volta a Peu a Ador

La prova, on van participar 64 corredors del club, es va disputar divendres passat.
Grup de corredors del CA Safor, divendres a Ador.

El Club d’Atletisme Safor Delikia Sport va participar divendres passat en la setena edició de la Volta a Peu a Ador, segona prova puntuable del Circuit de Curses Populars de la Safor-Valldigna i amb una distància de 7.920 metres. El club va ser un dels més nombrosos amb 64 corredors, entre ells Jesús Gomar, guanyador absolut en categoria masculina, que va invertir un temps de 27 minuts i 35 segons.

Altres podis per categories van ser els de Christian Climent (2n en Veterans B), David Ferrairó (2n en Veterans D), Marta Tarrasó (3a en Sènior) i Suni Perales, que va ser 3a en Veteranes C. Es dóna la circumstància que les dues primeres curses del circuit han tingut victòria «grogueta», ja que Carlos Ferrando va guanyar a Xeresa el passat 30 de juny.