Jesús Gomar s’imposa en la XXV Cursa del Raval de Gandia amb una alta participació d’atletes groguets

La prova, organitzada per l'associació de veïns, es va disputar el passat 6 de desembre. Karem Faus va ser segona al podi femení. Neus Mas i Pilar Rubio destaquen en el Cross de Guardamar del Segura.
Eixida de la cursa. / Foto: Àlex Oltra.

L’atleta del Club d’Atletisme Safor Delikia Sport Jesús Gomar es va adjudicar la Cursa a Peu del Raval-Memorial Vicent Mañó en categoria absoluta masculina, celebrada a Gandia el passat 6 de desembre, una clàssica organitzada per l’associació de veïns del barri, i que enguany celebrava el seu 25é aniversari.  Jesús Gomar va invertir 32 minuts i 34 segons a completar els 10.050 metres de la prova, per davant de José Luis Almiñana (Running Cullera) a 20 segons, i de Salva Gomar, també del CA Safor, que va fer un temps de 33:57. El podi femení el formaren María Isabel Ferrer (Llebeig Xàbia) en primera posició amb 37:35; segona va ser Karem Faus (CA Safor Delikia Sport), a menys de dos minuts i tercera Carmen Sala, de Pego, a quatre minuts.

Fotografia de grup amb alguns atletes del CA Safor Delikia Sport participants en la XXV Cursa del Raval.

És la cinquena vegada que Jesús Gomar guanya en els 25 anys d’història d’esta cursa. La del Raval sempre ha estat una de les cites destacades per al CA Safor Delikia Sport, de fet hi hagué 72 corredors del club que van arribar a meta en la prova reina i més de 100 xiquets de l’escola en van prendre part en les carreres prèvies de categories inferiors. En el palmarès de 2017 també cal destacar que Jesús Gomar i Karem Faus foren els millors corredors locals.

Podi masculí de la XXV Cursa del Raval. / Foto: Àlex Oltra.

Lliurament de trofeus als millors corredors locals, que arrepleguen Karem Faus i, en representació de Jesús Gomar, el president del club, Vicent Boscà. / Foto: Àlex Oltra.

A més d’ells, altres atletes populars del club «groguet» que van pujar al podi van ser: Neus Sansaloni (1a en cadet fem.); Alfredo Matoses (1r en Veterà C masc.); Abdelhafid Said (1r en junior masc.); Joan Cloquell (3r en junior masc.); Fernando Rocher (3r en Veterà C masc.) i Mónica Mahiques (1a en Vetarana B fem.). En categories inferiors arreplegaren trofeu Julia Estruch (1a en aleví fem.); Héctor Castilla (1r en aleví masc.); Marina Camps (1a en infantil fem.); Paula Matoses (3a en infantil fem.); Elsa Villaescusa (3a en piponets fem.); Fernando Malengo (3r en piponets masc.); Édgar Sala (1r en prebenjamí fem.) i Quim Alborch, segon en prebenjamí masc.

Neus Mas, segona en el Cross de Guardamar del Segura.

D’altra banda, el mateix dia 6 es va celebrar a Guardamar del Segura (Alacant) el XV Cross Urbà, sobre una distància de 7.500 metres. A la classificació general femenina va ser segona Neus Mas, amb un temps de 26 minuts i 24 segons, i quarta Pilar Rubio, amb un crono de 27:40. Neus i Pilar són dos grans fondistes fitxades pel CA Safor, procedents de clubs alacantins.

ENLLAÇ A FOTOGALERIA DE FLICKR de la XXV CURSA DEL RAVAL, fotos de Javier Palacios.

ENLLAÇ A FOTOGALERIA DE FACEBOOK, podis.