Jhoel Faus guanya en categoria masculina el XII Triatló Ciutat de Gandia

El jove triatleta, de 16 anys, va ser el primer de la prova, que es va celebrar diumenge passat a la platja de Gandia en distància ‘sprint’. El club va participar amb dotze esportistes i, malgrat la pluja, també es va desplaçar un nombrós grup de socis per animar-los.
Jhoel Faus, en carrera. / Foto: Vicent Just.

El Club d’Atletisme Safor Teika va participar amb dotze esportistes en el XII Triatló Ciutat de Gandia, que es va celebrar diumenge passat a la platja, en modalitat «sprint». Cal destacar la victòria en la classificació general i primer en la masculina de Jhoel Faus, jove triatleta de 16 anys, de l’escola del club, amb un crono de 1:02:37, així com la tercera plaça en categoria Júnior de Pedro Montoya, amb un temps d’1:12:04.

També van participar Suni Perales (Veteranes 2, amb 1:33:35), Marta Mormeneo (Veteranes 1, amb 1:32:03), Maria Boscà (Veteranes 1, amb 1:27:58), Ferran Cunyat (Absoluta, amb 1:10:11), Quiue Fernández-Arroyo (Sub23, amb 1:12:04), Javi Cabanilles (Veterans 1, amb 1:12:23), Óscar Pérez (Absolut, amb 1:14:02), Salvador Bonet (cinquè en Junior, amb 1:14:05), Álvaro Nogueroles (Veterans 2 amb 1:28:38) i Imanol Nogueroles, que no arribà a finalitzar.

La pluja, que va fer acte de presència durant tot el matí, va condicionar sobretot el segment ciclista, amb algunes punxades i caigudes. Malgrat la pluja, també es va desplaçar fins al Grau un nombrós grup de socis ‘groguets’ per tal d’animar els participants.

Jhoel Faus amb el seu entrenador, Carlos Ferrando, i uns altres membres de l’escola de triatló del club.
Animadors.