Josuer Armando Rosero obté la mínima per al Campionat d’Espanya U18 en pista coberta

L'atleta entrenat per Pau Roig va aconseguir la marca divendres passat en un control federatiu al velòdrom Lluís Puig de València. El club va estar present el passat cap de setmana en tres campionats nacionals, el de Llançaments Llargs a Castelló i els de Marxa a Burjassot.
D'esquerra a dreta Josuer Armando, Zaira Zafra i José M. Barrios.
D’esquerra a dreta Josuer Armando, Zaira Zafra i José M. Barrios.

L’atleta del Club d’Atletisme Safor Delikia Sport Josuer Armando Rosero acudirà al XLI Campionat d’Espanya U18 en Pista Coberta que se celebrarà a Antequera els propers dies 10 i 11 de març. El jove, entrenat per Pau Roig, va aconseguir la marca mínima en els 400 metres llisos amb 50:96 divendres passat, en un control federatiu organitzat al palau velòdrom Lluís Puig de València.

El club també va estar present en altres competicions el cap de setmana, tant en pista com a l’aire lliure. En el XXXII Campionat d’Espanya U20 i U16 de Marxa per Federacions, celebrat a Burjassot diumenge passat, va prendre part Zaira Zafra (U18), que va acabar en el lloc 62 amb un temps d’1:01:50. I al XXII Campionat d’Espanya Màster de Marxa, disputat també a Burjassot, José Miguel Barrios (M40) va quedar sisè en la prova masculina dels 20 km amb un crono d’1:54:26.

Dissabte es va celebrar a Castelló el III Campionat d’Espanya d’Hivern de Llançaments Llargs Menors, amb la presència de tres atletes del club, Óscar Gimeno (U18) i Mireia Juan (U16) en martell, i Laia Almenar (U16) en javelina, els tres debutants en un Campionat d’Espanya.