L’entrenament faller marca el cap de setmana dels corredors populars del club

Una trentena de ‘runners’ va visitar diumenge totes les falles de Gandia practicant esport. Rafa Tavallo i Rosa Sabater disputaren la Mitja Marató de Lisboa.
L’alcaldessa, Diana Morant, el regidor Vicent Gregori i el president del CA Safor, Vicent Boscà, amb membres del club en una de les falles.

El passat diumenge al matí va tindre lloc l’entrenament faller organitzat pel Club d’Atletisme Safor Delikia Sport a Gandia, una ruta dissenyada per a visitar totes i cadascuna de les falles de la ciutat practicant esport i per tal de cremar els excessos d’estes festes. Finalment es donaren cita una trentena de corredors populars del club.

D’altra banda, dos corredors del CA Safor aprofitaren el pont festiu per a viatjar a Lisboa, on van disputar la mitja marató, diumenge passat: Rafa Tavallo, que va fer un temps d’1:44:43, i Rosa Sabater, amb un registre d’1:52:18.