Les xiques del CA Safor competiran en la final del Campionat d’Espanya de Clubs U16

La prova reunirà este dissabte a València als huit millors conjunts de la categoria cadet de tot el país.
Part de les atletes que participaran en el nacional de clubs este dissabte, en una imatge d’arxiu.

L’equip femení U16 (cadet) del Club d’Atletisme Safor Delikia Sport participarà este dissabte, 6 d’octubre, en la Final A del Campionat d’Espanya de Clubs que es disputa a València. Esta prova reunirà als huit millors conjunts de promoció de tot el país. Així doncs, el CA Safor s’enfrontarà al Playas de Castellón, a l’AD Marathon de Madrid, al Cova de Nerja andalús, a l’Atletisme Alcorcón, al València Sports, a l’Intel-Zoiti d’Osca i a l’Image FDR de Burgos.

El simple fet d’haver-se clavat en la Final A ja pot considerar-se tot un èxit, més encara tenint en compte que esta serà la primera vegada que el CA Safor Delikia Sport es classifica per a una competició d’este tipus en categories inferiors. Cal destacar la joventut de l’equip, donat que de les 18 atletes que saltaran a la pista el dissabte, 11 són de primer any.

Per al director tècnic del club, David Melo, esta convocatòria «demostra que el treball que s’està realitzant des de l’escola va per bon camí i segur que serà una bonica experiència per a totes elles».

Les xiques que alinearà el club són les següents: Almudena de Quero (100 m.l); Nuria Hernandez (300 m.l); Rocío Calabuig (600 m.l); Neus Sansaloni (1.000 m.l); Judith Blasco (3.000 m.l); Ana Corredor (1.500 m. obstacles); Marta González (100 m.t.); Belén Sospedra (300 m.v.); Nayara Vila (alçada); Marta Pérez (perxa); Claudia Martínez (llargada); Aitana Ferrairó (triple); Mireia Juan (martell); Olga Bosch (disc); Laia Almenar (javelina); Isabel Baiona (pes); Laura Chichell (3 km marxa) i Paula Casanova (reserva).

L’equip 4×100 estarà format per Almudena de Quero, Olga Bosch, Claudia Martínez i Nerea Almiñana; i el de 4×300 per Belén Sospedra, Judith Blasco, Nuria Hernández i Neus Sansaloni. Junt amb elles viatjaran els tècnics dels grups de tecnificació; Iván Martínez, Pepe Clavier, Mar Morant, Bea Bosch, Miguel Ángel Soler i Samuel Mascarell.