Les xiques del club queden terceres en l’autonòmic cadet per equips

L’equip masculí aconsegueix la quarta posició. La prova es va disputar dissabte passat a Gandia.
Atletes del CA Safor junt amb l’alcaldessa de Gandia, Diana Morant, i la regidora d’Esports, Lydia Morant, que van visitar el campionat.

Les xiques del Club d’Atletisme Safor Delikia Sport van aconseguir la tercera posició i els xics la quarta en el Campionat Autonòmic Cadet (U16) per Equips a l’Aire Lliure, que es va celebrar dissabte passat a la pista de Gandia, dins dels Jocs Esportius de la Comunitat Valenciana, organitzat pel CA Safor.

En categoria masculina el CA Safor es va mesurar al València Esports (que va ser primer), CA Playas de Castelló (segon), CA Els Sitges (tercer), CA Torrent, CA Sant Vicent, CA Elx Decatló i CA Sant Joan. En xiques les atletes del CA Safor van competir contra el CA Playas de Castelló (primer classificat), València Esports (segona plaça), CA Elx Decatló, CA Els Sitges, CD Oriol, CA Torrent i CA Sant Joan.

Respecte del combinat femení, van quedar primeres en les seues proves Alicia Crespo (600 m.l. amb 1:43.92), Neus Sansaloni (1.000 m.l. amb 3:13.39), Aitana Ferrairó (triple salt, amb 11.29 m.), Nerea Almiñana (martell, amb 44.21 m.) i Ángela Casanova en els 3.000 metres marxa, amb 15:10.25.

Van aconseguir la tercera posició Carla Pons (100 m.l.), Binta Kelle Watt (300 m.l.), Paula Matoses (3.000 m.l.), Joana Escrivà (pes), Carmen Escrihuela (disc), Joana Escrivà (javelina), i l’equip de relleus 4×300 m.l, format per Lisaura Aguilera, Judit Blasco, Alicia Crespo i Neus Sansaloni. També van participar Melany Giraldo (100 m.t. i alçada), Lisaura Aguilera (300 m.t.), Carla Bolufer (1.500 m.obst.) i Laura Sanchis en llargària.

Entre els xics va ser primer en la seua prova Óscar Comes en els 600 m.l. amb 1:29.34. Van ser segons Álvaro Burguera (alçada), Andreu Almenar (triple salt), i els rellevistes 4×300 m.l.; Joaquim Piqueres, Álvaro Burguera, Andreu Almenar i Óscar Comes. Van quedar tercers Jordi Miret, en llargària, i Guillermo Vila en llançament de pes.

També van participar Hugo Lucas (100 m.l.), Joaquim Piqueres (300 m.l.), Vicente Gimeno (100 m.t.), Adrià Gimeno (1.500 m.obst.), Guillermo Vila (disc), Pau Frontera (martell) i Daniel Jiménez, en javelina , i l’equip de relleus 4×100 ml, format per Vicente Gimeno, Jordi Miret, Pau Frontera i Hugo Lucas.