LES XIQUES SÓN QUARTES I ELS XICS SEXTS, AL AUTONÒMIC ABSOLUT PER EQUIPS.

La competició es disputava a Castelló dissabte de vesprada.
Equips absoluts del Club, dissabte a Castelló

FOTOS (Mila Pardo i Javier Argento)

El C.A. Safor Delikia Sport va participar dissabte passat en el Campionat Autonòmic per Equips a Castelló, on les xiques aconseguien la quarta plaça i els xics eren sisens.

En la competició s’enfrontaven els 12 millors equips absoluts de la Comunitat Valenciana tant en categoria femenina com masculina. El Platges de Castelló s’imposava en ambdues categories.

Les xiques aconseguien la quarta plaça, en una lluita molt renyida amb el C.A. Silla, que aconseguia pujar al podi per una diferència de tan sols 6 punts.

A nivell individual, l’única victòria de tot l’equip la assolia la discobola Mar Morant, que amb un intent de 45.29, es quedava a un metre escàs de la mínima absoluta, establint un nou rècord del Club absolut.

Aconseguien la segona plaça Pilar Rubio en els 1500 metres llisos, Carla De Tena en els 3000 metres obstacles i Sara Segura a Triple Salt. Eren terceres, Elisa Flor Castro en els 100 metres llisos, Yessica Mas en els 3000 metres llisos i Karolina Wroblewska en javelina.

Completaven l’equip femení Maria Evangelista, Alexia Pedros, Irene Llario, Cristina Segura, Clàudia Martinez, Noelia Faus, Maria Perez, Mayte Gimenez, Alexandra Emilova i Maria Gimeno.

En categoria masculina els xics aconseguien la sisena plaça. A nivell individual el mes destacat era Javier Polo, que aconseguia ser segon en la prova dels 3000 metres obstacles i el relleu 4×100, format per Ivan Martinez, Bernat Perez, Cristian Moncho i Ivan Giner, que aconseguien ser tercers amb un temps de 43.17, nou rècord del Club Absolut.

El 4×100 masculi batia el record del club: Ivan Giner, Cristian Moncho, Bernat Perez i Ivan Martinez

Van integrar l’equip masculí Alejandro Martinez, Andres Gutierrez, Javier Colomer, Fernando Escriva, Victor Argento, Juanjo Palao, Sergio Palomino, Victor Leca, Ivan Duarte, Jose Garcia Pando, Jose Torro, Jose Miguel Barrios, Jorge Bosca i Joan Cloquell.

Enhorabona a tot el equip i als seus entrenadors!