L’escola del club ja supera els 400 inscrits

L'entitat 'grogueta' manté obertes les inscripcions per a totes les edats. El club té a més una secció de triatló, per a aquells que vulguen iniciar-se en este esport.
Un dels entrenaments de l’escola del CA Safor a la pista d’atletisme de Gandia.

L’escola del Club d’Atletisme Safor Delikia Sport ja supera els 400 inscrits a l’inici de la temporada, una xifra que pot augmentar, donat que l’entitat manté obertes les inscripcions. Els entrenaments van començar el passat dilluns, 10 de setembre.

Entrenament dels infantils i cadets amb Mar Morant i Miguel Ángel García.

L’escola «grogueta» ofereix els seus cursos a partir de la categoria ‘piponets’ (nascuts l’any 2014) i no hi ha límit d’edat, ja que fins i tot hi ha un grup de pares i adults, que entrenen per les vesprades. Estos grups es divideixen en dos torns, un que queda dilluns, dimecres i divendres, i un altre els dimarts i dijous.

D’altra banda, el CA Safor és dels pocs clubs de la comarca amb una secció de triatló per a aquells que vulguen iniciar-se en esta modalitat esportiva, tan de moda en els últims anys. A més, esta serà la cinquena temporada en què xiquets amb autisme practiquen atletisme gràcies a un conveni entre el club, l’associació Astea Safor i la Fundació Mira’m.

En els entrenaments també hi ha moments per a la diversió i el companyerisme.

Les tarifes de l’escola van des dels 95 euros anuals, i els interessats tenen dues setmanes per provar l’esport de manera totalment gratuïta. El director esportiu del club, David Melo, assenyala que l’entitat «fuig de l’especialització prematura i el seu objectiu en les categories inferiors és aconseguir una formació esportiva mitjançant jocs aplicats a l’atletisme, per anar introduint poc a poc les diferents disciplines a partir dels infantils i cadets».

Els interessats poden passar per les oficines del club, bé en la seua seu situada a l’avinguda del Grau, 40 (de dilluns a divendres de 17.30 h a 19.30 h) o en la torre de la pista d’atletisme de Gandia. També es poden realitzar les inscripcions en línia a la pàgina web: www.clubatletismesafor.es.