Mar Morant i l’equip masculí del club, mencions especials en la Gala de l’Esport de Gandia 2019

El Consell Municipal d’Esports reconeix el palmarés de la discòbola i dels artífexs de l’ascens a Primera Divisió en la passada temporada. Pilar Vázquez i Iván Duarte, pujaren a l’escenari com a atletes nominats pel club.

Andrés Dénia, Diana Morant, Iván Duarte, Iván Martínez, Pilar Vázquez, Mar Morant i Lydia Morant. / Foto: Àlex Oltra.

El Teatre Serrano de Gandia va acollir el passat dissabte, 30 de novembre, la 41 Gala de l’Esport, on l’Ajuntament reconeix l’esforç dels diferents esportistes dels clubs gandians. Pel que fal CA Safor Teika, entre les mencions especials el Consell Municipal d’Esports va reconéixer a la discòbola Mar Morant, i també a l’equip masculí de tecnificació. Arreplegaren els premis de mans de la regidora d’Esports, Lydia Morant. En el cas de l’equip va pujar en el seu nom l’entrenador Iván Martínez.

Mar Morant va aconseguir la seua tercera medalla de bronze absoluta al Campionat d’Espanya de Llançaments Llargs d’Hivern, el 3 de març passat a Jaén, amb un millor tir de 50,78 metres. Quant als xics, se’ls va reconéixer l’ascens a la Primera Divisió de l’atletisme espanyol en la Final A del Campionat de Clubs de Segona Divisió celebrada el passat 16 de juny a Valladolid.

Mar Morant, menció especial, amb la regidora Lydia Morant. / Foto: À. Oltra.

Iván Martínez arreplega la menció per a l’equip, amb la regidora Lydia Morant.

D’altra banda, també pujaren a l’escenari els esportistes nominats pel club; la fondista Pilar Vázquez, cinquena en el Campionat d’Espanya Absolut a l’Aire Llibre celebrat a La Nucia el passat mes d’agost i amb una millor marca de 10.29.69 en la prova dels 3.000 metres obstacles, i el jove Iván Duarte, medalla de plata en llargada en el Campionat d’Espanya Sub20, disputat el passat 7 de juliol a Granollers.

Pilar Vázquez i Iván Duarte, amb el regidor Pascal Renolt.

Etiquetes: