Mehdi Messadi queda sisé d’Espanya cadet en la final dels 60 m.l.

L’atleta del CA Safor Teika va fer un crono de 7.20 en una final molt ràpida, ja que el primer classificat, David García (At. Badajoz) va batre el rècord d’Espanya de la categoria amb 6.90. El campionat es va celebrar el passat cap de setmana a Madrid.
Mehdi Messadi en el campionat dissabte passat. / Foto: Momentodeporte.

L’atleta Mehdi Messadi, del Club d’Atletisme Safor Teika, va quedar sisè d’Espanya en la final dels 60 m.l. del nacional individual Sub16 (Cadet) en Pista Coberta, celebrat el passat cap de setmana a Madrid, en Gallur. Este campionat s’havia d’haver celebrat al març, però es va suspendre per la declaració de l’estat d’alarma.

En la prova Messadi partia com a quart dels inscrits, però va ser la final més ràpida de l’atletisme espanyol en esta categoria, donat que el primer classificat, David García (At. Badajoz), va batre el rècord d’Espanya amb una marca de 6.90. Messadi va fer un crono de 7.20.

L’atleta amb el seu entrenador, Teodoro Rodríguez.

Malgrat que ha estat un any difícil per les restriccions del coronavirus, Messadi es va preparar a consciència per a este campionat. «Pensàvem que anaven a anul·lar-lo, però en anunciar-se que s’ajornava, des de l’octubre em vaig posar a treballar amb el meu entrenador per arribar en plena forma», comenta el jove, que va viatjar a Madrid acompanyat pel seu entrenador, Teodoro Rodríguez.

L’esdeveniment va comptar amb estrictes mesures sanitàries i de prevenció contra la covid-19. La competició es va desenvolupar sense assistència de públic i només van accedir les persones prèviament acreditades, que van haver de passar un test de detecció d’antígens a càrrec dels serveis mèdics de la RFEA.

Este era el segon campionat d’Espanya per a Messadi. A l’octubre va competir en els 100 m.l. en el Campionat d’Espanya a l’Aire Lliure, a Granollers, on es va quedar en les semifinals, tot i que una setmana abans, en el Critèrium Autonòmic Individual de Castelló, va ser medalla d’or amb 11.50.

Mehdi, de 15 anys, estudia Secundària al Liceu Francès d’Alacant i entrena a la pista d’atletisme de Mutxamel, on resideix. El seu germà major, Sabri, també és velocista del Safor, però més especialitzat en els 100 m.l. i en els 400 m.l. «Em sent a gust en el Safor, és un club que cuida molt als atletes en tots els aspectes, també pel que fa al transport i allotjament per a acudir als campionats d’Espanya», va assenyalar el jove.