MÉS ÈXITS PER AL C.A. SAFOR DELIKIA SPORT, PODIS DE NEUS MAS, NEUS SANSALONI I EL EQUIP CADET FEMENÍ AL CROSS D’ONTINYENT

Més de 60 atletes de l'escola van participar en el Provincial Aleví de Proves Combinades més control Infantil i Cadet disputat a Gandia el diumenge en jornada matinal.
Escuela
Els joves atletes de l´escola al Cross de Ontinyent!!

El passat Diumenge 17 de gener es va disputar el Cross d’Ontinyent, 4º parada del circuit FACV, que al seu torn era també Campionat Provincial Escolar Individual i d’Equips.

En categoria absoluta Neus Mas demostrava estar en un excel·lent estat de forma tornant a pujar al podi, després guanyar el dia anterior el 3000 de la Copa de Clubs Autonòmica i guanyar a La Nucia la setmana anterior. En aquesta ocasió, aconseguia el segon lloc després de Raquel Landin del Kenyan Urban Way.

Neus Mas
Neus Mas, de nou al podi absolut.

En categoria escolar, l’escola tenia també representació. La més destacada l’atleta vallera Neus Sansaloni,que en el que va d’any, salda totes les seves carreres amb podi. En aquesta ocasió aconseguia el títol provincial infantil sent tercera de la classificació general.

Neus Sansaloni
La jove Neus Sansaloni

A més, l’escola presentava equip tant masculí com femení en categoria cadet, on el equip femeni format per Noelia Faus, Paula Martin, Andrea Escrihuela i Irene Perelló aconseguien ser terceres per equips.

L’equip masculí va estar format per Jaume Manzanas, Joan Cloquell, Josuer Armando Rosero i Borja Cervera.Llàstima la lesió en els últims metres de Jaume Manzanas, que va impedir que l’equip masculí pugés al podi.

També van participar els atletes sèniors del Club, Carla de Tena, Amparo Villar, Irene Llario, Lluís Gisbert, Jose Vicente Mocholi, Manolo Martin, Abdelatif Said, Miguel Arcas i Jordi Cuenca.

Seniors Chicos
Jordi Cuenca, Manolo Martin, Lluis Gisbert i Jose Mocholí

D’altra banda, el diumenge es va disputar a Gandia, i organitzat pel C.A. Safor Delikia Sport el Campionat Provincial Aleví de Proves Combinades juntament amb un control cadet i infantil. Més de 60 xiquets de l’escola grogueta es van donar cita en la competició, on acudien atletes de tota la Província de València.

Alevines
Part dels Alevins que varen competir diumenge a Gandia

Els més destacats van ser Andreu Almenar (7è classificat de 53 atletes), aconseguint a més la victòria parcial en llançament de pes amb un bon tir de 7.92, que és rècord aleví de l’escola. La mes destacada en categoria femenina va ser Joana Escriva (9è classificada de 92 atletes), que igual que Andreu, aconseguia la victòria parcial en lazamiento de pes amb 7.39, també rècord aleví de l’escola.

FOTOS Provincial Alevin Proves Combinades