Neus Mas guanya el Campionat Autonòmic de Mitja Marató amb 1:20:10

La prova es va disputar diumenge passat a la localitat alacantina d’Oriola. Silvia Valero queda segona en la categoria Veteranes A en el Trail Xio de Llutxent.
Neus Mas, al podi de la Mitja Marató d’Oriola.

L’atleta del Club d’Atletisme Safor Delikia Sport Neus Mas va guanyar el Campionat Autonòmic de Mitja Marató, dins del calendari federatiu, que es va celebrar diumenge passat a Oriola, conjuntament amb la XXI Mitja Marató Ciutat d’Oriola i el 8K Gran Premi Centenari Caixa Rural. Neus Mas va fer un temps d’1:20:10, a un ritme de 3:48 el quilòmetre.

D’altra banda, finalitzat ja el circuit comarcal, el cap de setmana va ser de parèntesi pel que fa a competicions populars. Sis membres del club “groguet” van estar diumenge al Trail Xio de Llutxent, sobre una distància de 14,7 km, on el millor resultat va ser el de Silvia Valero, segona en la seua categoria, Veteranes A, amb un temps d’1:29:53. Uns altres participants van ser Quino Milvaques, Lidia Martí, Maria Boscà, Chimo Canet i Adrián Tiberiu.

Silvia Valero, segona al podi de Veteranes A, i baix uns altres corredors del club en el Trail Xio de Llutxent.

El club estarà present este divendres a Beniarjó, en la gala del Circuit de Curses Populars de la Safor-Valldigna, on el CA Safor té diversos podis, entre ells els vencedors absoluts de l’edició, Salva Gomar i Karem Faus.