Neus Mas guanya la Mitja Marató Ciutat de Gandia

En el podi absolut femení li va acompanyar Pilar Rubio com a segona classificada. En la 10K victòria absoluta per al jove atleta Nizar Lakhlifi, amb 34:00. Les dues proves es van disputar diumenge passat. Miguel Moya completa la Behobia-Sant Sebastià i Lucía Alberola guanya la Volta a Peu Santa Cecília de Cullera.
Foto de grup amb bona part dels participants a la Mitja Marató i 10 K.

La 24 Mitja Marató i 10K Ciutat de Gandia va marcar el cap de setmana per als atletes del Club d’Atletisme Safor Delikia Sport, amb una nodrida representació de 80 corredors en les dues proves. En la Mitja Marató cal destacar la victòria absoluta femenina de Neus Mas, qui va parar el crono en 1:25:43, sent a més primera en categoria Sènior Femenina, mentre que la seua companya Pilar Rubio ho va fer tot just dos minuts després, amb 1:28:11, segona en la general i primera en Veteranes A.

Arribada a meta de Nizar en la 10K, i a la dreta junt a Neus Mas.

En la Mitja, amb 60 corredors, uns altres podis per categories van ser els següents: Mónica Mahiques (1a en Veteranes B, amb 1:33:23); Suni Perales (3a en Veteranes B, amb 1:40:25); i Marta Tarrasó, que va ser tercera en Sènior Femenina, amb 1:42:55. Respecte a la 10K també hi va haver una altra victòria absoluta per al club «groguet», en este cas en xics, amb el jove atleta Nizar Lakhlifi, de 19 anys, qui va arribar a meta als 34 minuts, a un ritme de 3’24’’ el quilòmetre.

Lucía Alberola a Cullera i Miguel Moya a Sant Sebastià.

També diumenge Miguel Moya va completar la 54 Behobia-Sant Sebastià, la clàssica cursa de 20 km amb meta al Boulevard donostiarra, amb un temps de 2:07:21. I Lucía Alberola va guanyar en xiques la VII Volta a Peu Santa Cecília de Cullera, sobre una distància de 6.900 metres.

FOTOGALERIA en el perfil de FLICKR del club.