Nombrosa participació del Club d’Atletisme Safor Delikia Sport en el Triatló d’Antella

Pujaren al podi en les seues categories David Ferrairó, Fernando Rocher i Silvia Valero. La prova es va disputar dissabte passat al voltant de l’assut.
Foto de grup amb alguns dels triatletes «groguets» participants.

El passat dissabte, 21 de juliol, es va disputar el XXIX Triatló d’Antella, a la Ribera, en l’entorn de l’assut, un dels clàssics de la temporada i al qual el Club d’Atletisme Safor Delikia Sport va acudir amb 13 esportistes «groguets». En la prova hi hagué 500 participants per a recórrer una distància de 1,1 km nadant, 31 km de ciclisme i 8,1 km de cursa a peu. Destacaren els podis de David Ferrairó (1r en Veterans 2 amb 1:56:01), Fernando Rocher (2n en Veterans 2 amb 1:58:43) i Silvia Valero, qui va ser segona en Veteranes 1 i quarta de la general femenina, amb un crono de 2:03:37 en meta.