Deu medalles en el Campionat Autonòmic Junior en Pista Coberta
Van ser or Paula Sierra i Neus Sansaloni, es van penjar la plata Joana Escrivà, Anti Savinnen, Marcus Mensah, Pascal Allistone-Greaves i Laura Sanchis, i el bronze per a Laura Sanchis, Andreu Almenar i Antonio Justel. La prova es va celebrar dissabte a València.
El Club d’Atletisme Safor Teika va aconseguir nou medalles (dos d’or, quatre de plata i tres de bronze) en el Campionat Autonòmic Individual Sub20 (Junior) en Pista Coberta i Control de Marques, celebrat dissabte passat al pavelló Lluís Puig de València.
Van ser or Paula Sierra (60 m.l. amb 7.79), i Neus Sansaloni en els 1.500 m.l., amb 4:49.92. Es penjaren la plata Joana Escrivà en pes, Anti Savinnen (60 m.t. amb 10.61), Marcus Mensah (200 m.l. amb 22.74) i Pascal Allistone-Greaves en llargada amb 6.07 metres, mentre que Laura Sanchis va ser plata en triple salt amb 11.35 m. i bronze en llargada, amb 5.19 m. També van ser bronze Andreu Almenar en triple salt amb 12.43 metres, i Antonio Justel en els 60 metres llisos amb 7.20.


També participaren: Pascal Allistone-Greaves (200 m.l.), Jordi López (400 m.l.), David Simonyan (400 m.l.), Eneko Cernuda (400 m.l.), Antti Savinen (alçada), Irene Naranjo (60 i 200 m.l.), Iris Polo (200 m.l. i 400 m.l.), Paula Sevilla (60 m.t.), Víctor Chizobam (60 m.l.), Pau González (perxa), Candela Dapia (perxa), Sofia Rchi (triple salt), Nayara Vila (llargada i triple salt), Miriam Vercher (triple salt) i Joana Escrivà, en pes.