Onze medalles en el campionat provincial de llançaments llargs d’hivern

La prova es va disputar diumenge passat en la pista d’atletisme de Gandia.

El Club d’Atletisme Safor Teika va obtindre 11 medalles (dues d’or, tres de plata i sis de bronze) en el Campionat Provincial de Llançaments Llargs d’Hivern, disputat diumenge passat a Gandia, i organitzat per la mateixa entitat. Van participar infantils (Sub14) i cadets (Sub16) de nombrosos clubs, amb un gran ambient de festa i esport.

Van ser or Daniel Jiménez (javelina Sub16, amb 34.49) i Nerea Valera, en javelina Sub14, amb 16.60. Es penjaren la medalla de plata Antti Savinen (javelina Sub16, amb 20.96), Carmen Escrihuela (disc Sub16, amb 22.53) i Alejandra Álvarez, en javelina Sub16, amb 24.67.

D’esquerra a dreta i de dalt a baix Daniel Jiménez, Antti Savinen, Nerea Valera, Alejandra Álvarez, Carmen Escrihuela, Ausias Mata, Jaume Estruch, Irene Yupangui, Sofía Belenguer, Shirley Briggitt, i Claudia Esteban.

Van ser bronze Ausiàs Mata (disc Sub14, amb 13.16), Jaume Estruch (martell Sub14, amb 20.85), Irene Yupangui (martell Sub14, amb 13.36), Sofia Belenguer (javelina Sub14, amb 12.61), Claudia Esteban (javelina Sub16, amb 15.19 ) i Shirley Briggitt en disc Sub14, amb 12.02 metres.

També van participar Pau Ángel (disc, martell), Pablo Ballester (disc, martell), Iván Lucas (disc), Daniel Jiménez (disc), Lluís Ripoll (disc, martell), Jaume Estruch (javelina), Miguel Cebrián (javelina), Xavi Miret (javelina), Blanca Esteban (disc), Irene Yupangui (disc), Esther Márquez (martell, javelina), Esther Devesa (javelina) i Vera Maxwell, en javelina.

FOTOGALERIA en el perfil de FLICKR del club.