Plates per a Jhoel Faus i Alfredo Matoses en els respectius duatlons de Sant Vicent del Raspeig i Antella

L'atleta infantil del Club d'Atletisme Safor Delikia Sport va competir en el duatló escolar dins de la fase autonòmica i el veterà en la prova de la Ribera, tots dos diumenge passat.
Jhoel Faus, a la dreta, en carrera en el duatló de Sant Vicent.

La temporada de duatlons segueix el seu curs i en ella també hi són presents els atletes del Club d’Atletisme Safor Delikia Sport, tant en la modalitat escolar com en la federada.

Esportistes "groguets" participants en el duatló de Sant Vicent. D'esquerra a dreta Cristina Llinares, Jhoel Faus, Joan Llinares i Imanol Nogueroles.
Esportistes «groguets» participants en el duatló de Sant Vicent. D’esquerra a dreta Cristina Llinares, Jhoel Faus, Joan Llinares i Imanol Nogueroles.

Diumenge passat la població alacantina de Sant Vicent del Raspeig va acollir un duatló escolar que també constava de fase autonòmica. Va destacar Jhoel Faus (U14), medalla de plata en la seua categoria amb un temps de 23:30, una gran carrera que confirma la seua progressió. Joan Llinares, també en infantil, va quedar en 20a posició amb una bona actuació en el segment ciclista. En cadets (U16) Cristina Llinares va ser la 12a, en ressentir-se d’una lesió que arrossega des de fa unes setmanes, i Imanol Nogueroles va ser el 57è en la classificació.

Vicent Bou, a l'esquerra, i Alfredo Matoses, al duatló d'Antella. A la dreta, Matoses en el podi.
Vicent Bou, a l’esquerra, i Alfredo Matoses, al duatló d’Antella. A la dreta, Matoses en el podi.

També diumenge però a Antella (la Ribera) va tindre lloc la segona edició del seu duatló, amb 5 km de cursa, 22 km de ciclisme i altres 2,5 km de carrera, que completaren 145 finalistes. Alfredo Matoses el va acabar en el lloc 20è de la general i fou segon en la seua categoria (Veterà 2) amb 1:00:40, mentre que Vicent Bou (U23) va ser el cinquè en el seu tram d’edat i el 48é a la general, amb un crono de 1:03:49.