PREPARACIÓ MARATÓN VALENCIA TRINIDAD ALFONSO EDP

ENTRENE 30KM

Diumenge passat 16 d’octubre Gandia es convertia en un formiguer d’atletes populars representant a molts clubs de diferents comarques que es disposaven a participar en l’entrenament llarg de 30km com a preparació per a la Marató València Trinidad Alfonso EDP. A ells es van unir alguns atletes que realitzaven un entrenament més curt com a preparació per altres proves, entre elles la Mitja Marató de Gandia, però que es van adaptar a la primera part del circuit de 30 quilòmetres. Entre els clubs participants van estar el C.A. La Valldigna, G.R Real de Gandia, C.A. Llit-llarga Vallada, C.C. Garbí, C.T. Alzira, C.A. Fent Cames Miramar, C. Córrer Piles, Daimús Tecnoesport, Córrer a Gust Bellreguard, L’Espenta Oliva, C.A. Safor Delikia Sport , etc

Salida

A les 7:30 hrs del matí, amb les primeres llums del dia, prenia la sortida un grup de 100 atletes des del poliesportiu de Gandia dirigint-se cap a Almoines i travessant els termes de Beniarjó, Rafelcofer, Bellreguard, Miramar, Alquería de la Comtessa, Oliva, Piles i les platges de Piles, Miramar, Bellreguard, Guardamar i Daimús.

L’organització de l’esdeveniment va ser a càrrec del C.A. Safor Delikia Sport, que va disposar dels avituallaments, circuit, etc.. El Club Córrer Piles es va sumar en aquesta ocasió, amb la preparació del avituallament que coincidia en la seva localitat. El club groc vol agrair la participació de tots els atletes, els clubs i també dels voluntaris que van participar en l’esdeveniment, creant entre tots una excel·lent jornada d’esport i convivència amb el bon ambient viscut durant el matí del diumenge.