Presència del club en la marató de Ròterdam, en la Cursa de Teulada i el Duatló de Mascarell

Valeria Moreno va estar dissabte a la cursa d'Holanda. Maria Boscà va repetir podi en la seua categoria enla prova del Circuit de la Marina, i Pilar Llopis va córrer la primera edició del duatló sprint a Mascarell.
Maria Boscà en carrera. / Foto: Santi Imatge.

La corredora del Club d’Atletisme Safor Teika Valeria Moreno va completar la marató de Ròterdam (Holanda), celebrada dissabte passat, amb un crono de 4:17:57.

D’altra banda, també dissabte, hi hagué corredors ‘groguets’ en la Cursa Popular de Teulada, dins del Circuit de la Marina. Una setmana més va repetir podi en este circuit Maria Boscà, sent segona en Veteranes C, amb 44:21. També hi van participar Ferran Estruch, Antonio Ortega Gómez, Antonio Ortega Garrido, Rafael Tavallo, Vicente Estruch, José M. Metola, Charo Pérez i Mónica Puig.

A més, dissabte, en la primera edició del Duatló Sprint de Mascarell, en la província de Castelló, Pilar Llopis va quedar cinquena en la seua categoria, Veteranes 1, arribant a meta en 1:24:00.

Valeria Moreno en Ròterdam, a l’esquerra, i Pilar Llopis en Mascarell.