Quatre medalles en l’autonòmic de llançaments llargs d’hivern

La competició es va disputar dissabte passat a Alacant. Cinc dels atletes desplaçats van millorar les seues marques de la temporada. Tant el Cross de l'Alcúdia com la jornada escolar de Gandia es van haver d’ajornar pel temporal.
Laia Almenar, Carlos Pellicer, Pau Frontera i Dani Jiménez.

El Club d’Atletisme Safor Delikia Sport va estar present en diverses competicions federades el passat cap de setmana. A Alacant es va disputar el Campionat Autonòmic de Llançaments Llargs d’Hivern, per a les categories cadet (U16) i infantil (U14) dins dels Jocs Esportius, on es van aconseguir quatre medalles (dues de plata i dues de bronze) i es van millorar marques personals.

Els medallistes van ser Pau Frontera (U16), plata en martell amb 26,76 m; Laia Almenar (U16), plata en llançament de javelina amb 28,53 m; Carlos Pellicer (U16), bronze en disc amb 33,00 m; i Daniel Jiménez (U14), bronze en javelina amb 21,42 m. Van millorar les seues marques personals Frontera, Pellicer i Jiménez.

Altres registres destacables van ser, en javelina cadet, una cinquena posició per a Borja Climent amb un llançament de 32,42 m, i una sisena plaça per a Óscar Roig, amb 32,15 m, la seua millor marca personal fins ara. En martell també va destacar l’actuació de Nerea Almiñana, quarta amb 36,18 m i millor marca personal; i la de Mireia Juan, cinquena plaça amb una marca de 35,99 m.

D’altra banda, la jornada escolar que anava a disputar-se dissabte a la pista d’atletisme de Gandia organitzada pel club per a les categories prebenjamins (U8), benjamins (U10) i alevins (U12) es va ajornar davant el risc de pluja i es celebrarà dissabte, 23 de març. També es va suspendre pel temporal el campionat autonòmic per clubs en la modalitat de cross previst diumenge a l’Alcúdia.