Sabadell espera a huit joves cadets del club

Neus Sansaloni, Aitana Ferrairó, Olivia Burgess, Jordi Miret, Vicent Gimeno, Álvaro Burguera, Óscar Comes i Jorge Esteban participen en el Campionat d’Espanya Individual en Pista Coberta, que tindrà lloc este cap de setmana en la ciutat catalana.
Pista d’Atletisme de Catalunya, a Sabadell.

La pista d’atletisme de Sabadell acull per segon any consecutiu el Campionat d’Espanya Individual Cadet (U16) en Pista Coberta, una competició a la qual acudiran huit esportistes del Club d’Atletisme Safor Delikia Sport, cinc xics i tres xiques.

Les xiques són Neus Sansaloni (1.000 m.l.), preparada per Pau Roig; Aitana Ferrairó (triple salt), que entrena Iván Martínez; i Olivia Burgess (3.000 m.l.), dirigida per José Miguel Barrios. A elles s’afegeixen tres saltadors d’alçada entrenats per Miguel Ángel Soler: Jordi Miret, Vicent Gimeno i Álvaro Burguera. Completen l’expedició Óscar Comes, pupil de Pau Roig (600 m.l.), i Jorge Esteban (60 m.l.), a les ordres de Julio Herráiz.

Quasi tots ells, llevat de Neus Sansaloni, són debutants en un nacional, de manera que el simple fet de ser-hi ja és un premi i els aportarà experiència en la seua trajectòria esportiva. Amb esta competició es tanca l’actual temporada en pista coberta.