Sabadell i Antequera, cites per al CA Safor Teika este cap de setmana

Nou atletes participaran en el Campionat d'Espanya Junior baix sostre a Sabadell. Dos atletes estaran en el Campionat d'Espanya Màster en Pista Coberta, a Antequera.
Pista coberta de Catalunya, a Sabadell.

El Club d’Atletisme Safor Teika viatja este cap de setmana a dos campionats d’Espanya. D’una banda, la 70a edició del Campionat d’Espanya Sub20 (Junior) Individual en Pista Coberta, que se celebra a Sabadell. La competició es disputarà en tres sessions, dissabte al matí, a la vesprada i diumenge al matí.

Fins a Sabadell viatgen nou atletes, una xifra considerable per a un club com el Safor: Antonio Justel (60 metres llisos), Marcus Mensah (200 m.l.), Pau González (perxa i heptatló), Camila Rodríguez (60 m.l.), Paula Sierra (60 m.l.), Camila Pagani (400 m.l.), Neus Sansaloni (1.500 m.l.), Laura Sanchis (triple salt), i Irene González, en pes. Aniran acompanyats pels entrenadors Pau Roig, José Vicente González, i Teo Rodríguez.

D’altra banda, en el Campionat d’Espanya Màster Individual a Pista Coberta, que acollirà Antequera (Màlaga), estaran Manuel Pala, en 200 m.l., 60 m.t. i 60 m.l., i Udomsinachi Erete, primer dels inscrits en els 400 m.l.