Salva Gomar i Iván Ferrer tornen a pujar al podi en una cursa del circuit comarcal

Els corredors del Club d’Atletisme Safor Teika quedaren primer i segon, respectivament, en la Volta a Peu a Beniflà, celebrada diumenge. El club ‘groguet’ també va estar representat en curses de Bétera i Almoradí.

Salva Gomar i Iván Ferrer van repetir en la Volta a Peu a Beniflà, celebrada el passat diumenge, el mateix podi que en el Real de Gandia, l’anterior cursa del circuit comarcal. Gomar va ser primer en la general, i primer en Sènior, amb un crono de 24:19, i Ferrer segon, a 4 segons. El podi masculí el va completar Salva Marrahí, del CA Gandia, tercer amb 24:28. La distància era de 7.500 metres.

Gomar i Ferrer. / Fotos: V. Just.

Iván Ferrer, que va segon en la general masculina de Circuit de Curses de la Safor-Valldigna, posa l’accelerador en esta competició, a la qual li falten dues proves, Palmera i Benirredrà. Uns altres podis per categories van ser per a David Ferrairó (1r en Veterans D), Silvia Valero (3r en Veteranes B), Suni Perales (1a en Veteranes D) i Charo Pérez, tercera en Veteranes D. En la cursa van participar 32 corredors ‘groguets’.

Part dels corredors del CA Safor a Beniflà. / Fotos: Crono4Sports.

D’altra banda, diverses atletes del club van obtindre grans resultats en unes altres curses populars fora de la comarca. A Bétera, Yaiza Juan va ser primera en categoria cadet en la XVI Cursa de Nadal, de 5 quilòmetres. En la XXXIII Milla Urbana Vila d’Almoradí (1.609 metres) Neus Mas va ser primera en la cursa des de Juvenil a Sènior femenina, amb un crono de 05:46; i Pilar Rubio va ser tercera en la categoria Elit femenina, amb 05:14.