Set atletes del CA Safor van competir amb el CA Els Sitges en el nacional júnior de clubs

El club ‘groguet’ va cedir a Jorge Boscà, Iván Duarte, Borja Ortega, Óscar Gimeno, Sergio Palomino, José Jiménez i Borja Climent. La prova es va celebrar dissabte passat a Saragossa.
Els set atletes del CA Safor cedits al CA Els Sitges, a Saragossa.

Dissabte passat es va celebrar a Saragossa la Final A del XXXIII Campionat d’Espanya de Clubs Sub20 (Junior). En este esdeveniment hi hagué set joves formats en el Club d’Atletisme Safor Delikia Sport que van representar al CA Els Sitges, de Burjassot, en virtut de l’acord entre les dues entitats. Es tracta de Jorge Boscà, que va participar en la prova de 200 m.l., Iván Duarte (llargada), Borja Ortega (800 m.l.), Óscar Gimeno (martell), Sergio Palomino (perxa), José Jiménez (disc) i Borja Climent, en javelina. El Sitges va quedar en huitena posició i el títol masculí se’l va endur per setena vegada consecutiva el CA Platges de Castelló.

D’altra banda, el club va participar en la primera jornada del Campionat Provincial Individual Sub18 (Juvenil) i Sub20 (Junior), diumenge a Alzira, amb una vintena d’atletes “groguets”. Van quedar primers en les seues proves Lucía García (pes) Aina Olaso (javelina), Héctor Mas (llargada), Paula Casanova (3.000 m.l.) i Zaira Zafra (5.000 m. marxa). Cristina Segura va ser primera en alçada i tercera en llargada. Van ser segones Laia Almenar en javelina i Alexandra Emilova, en els 5.000 metres marxa. Van quedar tercers Martina Santos-Juanes en disc, i Joan Cloquell en els 800 m.l.