Sisena plaça en xiques i huitena en xics en el campionat autonòmic de clubs

La Final A es va disputar dissabte passat al palau velòdrom Lluís Puig de València. Bernat Pérez (U20) obté una mínima nacional en els 60 metres llisos i Maria Pérez (U18) una altra en salt amb perxa.
Els entrenadors amb part dels atletes participants, dissabte passat en finalitzar el campionat .

El Club d’Atletisme Safor Delikia Sport va participar el passat dissabte en la Final A del Campionat Autonòmic Absolut per Clubs en Pista Coberta, disputat al palau Lluís Puig de València, on s’enfrontaven els huit millors conjunts de la Comunitat Valenciana. En esta competició, amb un alt nivell de marques, l’equip femení va aconseguir una sisena plaça, mentre que els xics no van poder evitar una última posició.

En categoria femenina es va imposar la lògica i el CA Safor va ser superat per equips de Divisió d’Honor, com el Playas de Castelló (que va quedar campió), el València Sports (subcampió) i el Joventut Elx Arosa (tercer classificat) i per equips de Primera Divisió com ara el CA Silla i el CA Torrent. Les atletes del Safor sí que van superar al Decathlon Elx i al Guadassuar.

La perxista Maria Pérez i el velocista Bernat Pérez.

A nivell individual la més destacada va ser la discòbola Mar Morant, qui va aconseguir una segona plaça en llançament de pes, amb un millor intent de 11.83 m. Per la seua banda, la perxista Maria Pérez va aconseguir una mínima U18 (juvenil) per al Campionat d’Espanya que es disputarà a Antequera a mitjans de març, amb un millor intent de 3.20 m, tot aconseguint la quarta plaça.

Jesús Gomar. / Foto: César García Mateu.
Josuer Armando Rosero. / Foto: César García Mateu.

Van completar l’actuació de l’equip femení Andrea Calabria (6a en 60 ml), Maria Evangelista (6a en 200 ml), Noelia Faus (5a en 400 ml), Pilar Vázquez (6a en 800 ml), Irene Llario (6a en 1.500 ml), Neus Mas (4a en 3.000 ml), Alba Ortega (6a en 60 mt), Claudia Martínez (6a en longitud), Sara Segura (5a en triple salt), Cristina Segura (5a en alçada) i el relleu 4×400 format per Elisa Flor Castro, Andrea Escrihuela, Cristina Segura i Pilar Vázquez, sisenes.

Trinitario Pons i Andrés Mauricio en relleus. / Foto: César García Mateu.

Pel que fa als xics, que s’havien guanyat el dret a participar a la Final A vencent la temporada passada a la Final B, van quedar esta vegada huitens. Es va imposar el Playas de Castelló, seguit del Fent Camí i el Decathlon Elx, els tres conjunts de Divisió d’Honor de la Comunitat Valenciana.

Neus Juan. / Foto: César García Mateu.
Víctor Leca. / Foto: César García Mateu.

A nivell individual cap atleta va poder colar-se entre els tres primers classificats, sent l’actuació més destacada la mínima U20 (júnior) aconseguida pel velocista Bernat Pérez en els 60 metres llisos per al Campionat d’Espanya, a disputar a principis de març a Ourense. Bernat va parar el crono en 7.20 sg durant una de les sèries fora de concurs.

Van completar l’actuació de l’equip masculí Iván Martínez (6è en 60 ml), Alejandro Martínez (8è en 200 ml), Andrés Gutiérrez (7è en 400 ml), Josuer Rosero (5è en 800 ml), Carlos Ferrando (7è en 1.500 ml), Jesús Gomar (4t en 3.000 ml), Víctor Leca (8è en 60 mv), Jesús Ramis (7è en longitud), Ausiàs Roch (8è en triple salt), Raúl Bellón (4t en alçada), Sergio Palomino (6è en perxa), José García Pando (7è en pes) i el relleu 4×400 format per Alejandro Martínez, Jorge Boscà, Andrés Gutiérrez i Trinitario Pons, setens.

ENLLAÇ a FOTOGALERIA en el perfil de Flickr del club.