Tercera plaça en el Campionat Autonòmic de Duatló per Relleus Mixt

La prova es va disputar dissabte a Silla. Al matí es va celebrar el Duatló Escolar, que va guanyar Adriana Solanes en categoria infantil. El club va estar dissabte a l'Espada Toledana, una competició de marxa, amb José Marín, Paula Boix i Nuria Diago. Vicente Bel·lán va guanyar diumenge la Cursa de les Empreses de la Safor-ESIC, i entraren alhora en la general femenina Neus Sansaloni i Carla Breco.
Equip del Safor, a la dreta, tercer en l’autonòmic de duatló per relleus mixt a Silla.

Esportistes del Club d’Atletisme Safor Teika van estar en diverses competicions federades i populars el passat cap de setmana. El dissabte al matí es va celebrar el Duatló Escolar de Silla, primera prova puntuable dels Jocs Esportius en fase provincial, adreçada a les categories inferiors; infantils, alevins, benjamins i multiesport. Al podi infantil femení pujaren Adriana Solanes (primera) i Paula Cabanilles, que va ser segona, mentre que va ser tercera Sofia Serna, del Tricarlet. També va participar amb el Safor Edurne Pellicer, que va ser sisena.

A la vesprada la mateixa localitat va acollir el Campionat Autonòmic de Duatló per Relleus Mixt. Les distàncies eren 2,2 km de cursa, 8,4 km de ciclisme i 1,1 km de carrera. L’equip del Safor va estar format per Xavi Cabanilles, Marina Camps, Joan Sastre i Maria Boscà. Va quedar tercer en categoria absoluta, amb un crono de 1:40:26, per darrere del CEC Antella-Frutas Tono-Alejandro Sanz, que va ser primer amb 1:37:31, i del Tricanet de Berenguer, segon amb 1:39:52. Cal destacar que Xavi Cabanilles va marcar el millor temps de la competició amb un crono de 22:04.

Adriana Solanes, Paula Cabanilles i Edurne Pellicer a Silla.
Nuria Diago i Adriana Solanes a l’Espada Toledana.

D’altra banda, el club va anar un any més a l’Espada Toledana, una competició de marxa, dissabte passat a Toledo. Hi hagué tres joves esportistes: Paula Boix, que va quedar la 25a de la general femenina en la cursa Sub14, de 2 km; Nuria Diago, que va ser la 25a a la Sub16 femenina de 5 km, i José Marín, que va ser el 33é a la prova masculina Sub16 i Sub18, també de 5 km.

Neus Mas en el podi de la 5K Ciutat d’Elda.

Populars
En la secció de populars, alguns van córrer diumenge la Cursa de les Empreses de la Safor-ESIC, a Gandia, organitzada pel mateix club, on hi hagué “groguets” que van pujar al podi. En la classificació general el primer va ser Vicente Bel·lán (Farmàcia Vicente Bel·lán Mifsud), que també va guanyar l’edició de 2021, amb un temps de 21:55. En dones entraren alhora Neus Sansaloni i Carla Breco (Moll Motor), amb un mateix temps de 25:32.

A més, Neus Mas va córrer diumenge la 5K Ciutat d’Elda, on va ser cinquena de la general femenina i la segona de la seua categoria (Màster A), amb un crono de 18.07. Molts corredors estan centrats a preparar tant la Mitja Marató i 10K de Gandia, este diumenge, com la Marató de València, el 4 de desembre.