Tres atletes del CA Safor Teika brillen en campionats d’Espanya del cap de setmana
Laura Castillo va ser segona en la Trobada Internacional de Relleus 4x100 Espanya-Portugal (Salamanca), Dídac Marzà va guanyar la carrera júnior en el Campionat d'Espanya de Curses de Muntanya (Canfranc) i Laura Bebia va ser subcampiona d’Espanya infantil en Triatló A, a Albacete.
Tres atletes del Club d’Atletisme Safor Teika destacaren el passat cap de setmana en competicions nacionals. D’una banda, Laura Castillo va competir amb la selecció espanyola Sub23 (Promesa) en la Trobada Internacional de Relleus 4×100 Espanya-Portugal, disputada a Salamanca. En la final l’equip va quedar segon, amb 44.97, però en semifinal va ser primer amb una millor marca de 44.40. Va estar format a més per María Hernández, Yissis Cortijo i Ericka Maseras.
Laura Castillo entrena a València amb el tècnic Rubén Ortiz. És l’actual campiona d’Espanya en categoria Sub23 (Promesa) en els 200 metres llisos en pista coberta, i va ser finalista en el Campionat d’Espanya Absolut de 200 metres.
A més, Dídac Marzà va estar en el Campionat d’Espanya de Curses de Muntanya, a Canfranc (Osca), on va guanyar la carrera en categoria Sub20 (Júnior), de 7,8 km, amb 37:20. Encara que es queda fora del mundial, és probable que amb eixa marca siga un dels primers a entrar com a reserva. Marzà és de Castelló i l’entrena Ferran Carbonell. En la mateixa cursa va competir Aitor Gumbau, que va ser seté amb 40:38.
I Laura Bebia es va proclamar subcampiona d’Espanya Sub14 (Infantil) en la modalitat de Triatló A femení en el campionat disputat a Albacete. El triatló consistia en tres proves: 80 metres llisos (10.91), 80 metres tanques (12.65) i pes (8,74 metres). A l’atleta l’entrena Teo Rodríguez en Mutxamel.