Tres atletes del club arriben a la final en el nacional de llançaments llargs d’hivern

Nerea Almiñana (U16) i Óscar Gimeno (U18) van obtindre sengles mínimes nacionals en martell, i Aina Olaso (U18) va ser huitena en javelina. El campionat, en categories menors, es va celebrar el passat cap de setmana a Castelló.
Óscar Gimeno, Aina Olaso i Nerea Almiñana.

El Club d’Atletisme Safor Delikia Sport va participar diumenge passat en el IV Campionat d’Espanya d’Hivern de Llançaments Llargs en la categoria de menors que es va celebrar el passat cap de setmana a les pistes de la Universitat Jaume I de Castelló. Tres atletes “groguets” van ser finalistes en este esdeveniment.

Nerea Almiñana (U16) va ser quarta en martell de 3 kg amb 44.77 metres, cosa que suposa una mínima cadet per participar en el Campionat d’Espanya a l’aire lliure que se celebrarà a Gijón.

Óscar Gimeno (U18), que representava al CA Els Sitges, va ser cinquè en martell de 5 kg amb un millor registre de 56.25 m., el que suposa mínima nacional, si bé ja l’havia aconseguida esta temporada, per al campionat a l’aire lliure que es disputarà a Castelló. Per la seua banda, Aina Olaso (U18) va ser huitena en javelina amb un llançament de 37.43 metres.