Tres medalles per a llançadors cadets en l’autonòmic d’hivern

Nerea Almiñana i Pau Frontera van ser or i plata en martell, respectivament, i Carmen Escrihuela subcampiona en disc. La prova es va celebrar dissabte passat a Castelló. Jhoel Faus va participar en un control de marques anual de la Federació de Triatló de la Comunitat Valenciana.
Els medallistes Pau Frontera i Nerea Almiñana.

El Club d’Atletisme Safor Delikia Sport va participar el passat diumenge en el Campionat Autonòmic de Llançaments Llargs d’Hivern per a la categoria cadet (U16), disputat a les pistes de Gaetà Huguet, a Castelló, dins dels Jocs Esportius de la Comunitat Valenciana. El club va presentar a tres joves atletes, i els tres s’endugueren medalla.

Nerea Almiñana va ser or en martell (3 kg) amb un millor llançament de 39,91 m. Es va quedar a 9 cm de la mínima nacional, que està en 40 metres per a la seua categoria. També en martell Pau Frontera va ser plata, amb una marca de 33,11 m. I Carmen Escrihuela va ser subcampiona en disc (800 g.), amb un registre de 20,67 metres.

Carmen Escrihuela. A la dreta Jhoel Faus amb el seu entrenador, Carlos Ferrando.

D’altra banda, en duatló, Jhoel Faus (U16) va participar dissabte a Xest i Torrent en un control de temps anual organitzat per la Federació de Triatló de la Comunitat Valenciana, amb la finalitat de formar i detectar a joves talents esportius. La prova consistia en segments de 400 m i 100 m de natació, i 1.000 m i 200 m de cursa a peu. Faus, cadet de primer any, es va situar entre els deu millors duatletes de la seua categoria en la Comunitat Valenciana.