Tres places de finalista en el Campionat d’Espanya Cadet en Pista Coberta

Silvia García-Gasulla va ser quarta en perxa, Camila Estrebou setena en els 60 m.l, i Júlia Estruch setena en els 600. L’esdeveniment es va disputar el cap de setmana passat a Sabadell.
Els sis atletes concentrats a l’hotel a Sabadell.

El Club d’Atletisme Safor Teika va aconseguir tres places de finalista al Campionat d’Espanya Sub16 (Cadet) Individual a Pista Coberta, que es va celebrar el cap de setmana passat a Sabadell. Va obtindre la quarta plaça Silvia García-Gasulla en perxa, amb un salt de tres metres, que suposa la seua millor marca personal, i va ser setena Camila Estrebou als 60 m.l. amb 7.91.

Júlia Estruch, en els 600 m.l., va ser setena en la semi però, a diferència d’unes altres disciplines, en els 600 només hi havia plaça per a les sis primeres. Amb un temps d’1:39.00, Estruch es va quedar a només 16 centèsimes de passar a la final. Amb tot, se la pot considerar setena d’Espanya, perquè en la final només van córrer sis, i així es reflecteix en el repartiment de punts que va donar després la RFEA.

També van participar Xavi Cabanilles, que va ser novè en els 3.000 m.l. amb 9:10.85, la seua millor marca personal; Ricardo Carcelén en els 60 m.l., que debutava en un nacional; i Laertes Peña en els 60 m.t. Els sis atletes van estar acompanyats pels tècnics Andrés Denia i José Miguel Barrios. Amb este campionat es tanca per al club la temporada en pista coberta.

Campionat FEDDF
D’altra banda, Gandia va acollir el cap de setmana passat el Campionat d’Espanya Absolut per comunitats autònomes de la Federació Espanyola d’Esports de Persones amb Discapacitat Física (FEDDF), que també era modalitat Open.

Empar Vizcaíno dissabte a Gandia. / Foto: Natxo Francés.

En este esdeveniment va participar fora de concurs Empar Vizcaíno. Ho va fer amb el CAA Javi Conde, de Basauri, si bé l’atleta s’entrena habitualment amb Andrés Denia en la pista de Gandia. Vizcaíno va guanyar la cursa dels 1.500 m.l., amb 5.47.23, en unes condicions molt dures d’aire i pluja, i va aconseguir mínima nacional de la FEDDF. També està federada amb el CA Safor Teika, i de fet amb el club ‘groguet’ ha participat en diversos campionats no adaptats.