Tres places de finalista en el Campionat d’Espanya Individual Júnior

Claudia Martínez va ser quarta en triple salt, Aina Olaso va ser cinquena en javelina i Óscar Gimeno va ser cinqué en martell. La prova es va disputar el passat cap de setmana a Montsó (Osca).
Sabri Messadi, Óscar Gimeno, Borja Ortega, Aina Olaso, Sofia Rchi i Claudia Martínez.

El Club d’Atletisme Safor Teika va aconseguir tres llocs de finalista al Campionat d’Espanya Sub20 (Junior) Individual a l’Aire Lliure, que es va celebrar el passat cap de setmana a Montsó (Osca).

Una d’elles va ser Claudia Martínez, quarta en triple salt amb 11.98 m. L’atleta, que porta nombroses quartes places en els nacionals, sempre millora la seua marca en els campionats d’Espanya respecte a la seua posició d’eixida, però encara se li resisteix, al menys, la medalla de bronze. Aina Olaso va ser cinquena en javelina i va fer marca personal amb 42.33 m., que també és rècord absolut del club. Finalment, Óscar Gimeno va ser cinqué en martell amb un llançament de 61.73 metres.

També van participar, amb sort dispar, Borja Ortega (no va passar a la final dels 1.500 m.l., però va millorar la seua marca, amb 4:00), Sabri Messadi (200 m.l. i 400 m.l.) i Sofia Rchi, en alçada.