UN TOTAL DE 6 MEDALLES AUTONÒMIQUES AMB ELS ATLETES INFANTILS I VETERANS DEL CLUB I ESCOLA.

cas_medallistas
Mireia Juan, Josuer Armando Rosero i Aleksandra Emilova

El C.A. Safor Delikia Sport va tenir un intens cap de setmana en diverses competicions al llarg del panorama autonòmic.

Dissabte per la vesprada a Castelló, un total de 17 atletes infantils participaven al seu Campionat Autonòmic Infantil, on l’escola grogueta aconseguia un botí de 4 medalles (2 d’or i 2 de bronze). El gran protagonista de la jornada era Josuer Armando Rosero, atleta que tot just porta 1 any realitzant atletisme, que s’alçava amb el títol autonòmic en el Triple Salt amb una marca de 10.72 i feia el mateix en els 500 metres amb un gran registre de 1.13.54. Josuer ha estat tota la temporada intractable, en la que ha guanyat pràcticament totes les carreres o salts que ha disputat, i a més acaba la temporada com a líder del rànquing nacional Infantil a Triple Salt, i amb la 3º millor marca nacional en els 500 metres llisos.

Altres dos bronzes autonòmics anirien a càrrec de Mireia Juan en llançament de Martell amb una marca de 22.57 i per Aleksandra Emilova en els 3 km Marxa amb un registre de 17.37. Destacar el fet que aquestes dues atletes es troben en primer any de la categoria infantil, el que dona mes merit a aquestes dues brillants medalles de bronze.

Molt a prop del podi es van quedar Paula Casanova en els 3000 metres llisos en ser 4º, idèntica posició que Paula Martín en els 500 metres llisos. Andrea Escrihuela aconseguia el 5è lloc en els 500 metres llisos, mentre que Claudia Escrivà era 5è en el salt amb perxa i Borja Ortega era tambè 5è en els 1000 metres llisos. Oscar Gimeno era 7è en Martell mentre que Alexia Hurtado era 8è en Martell i Alba Ortega era 8è en 220 metres tanques.

Van participar Victor Mascarell a 80 i 150, Jaume Manzanas i Pau Ferriols en 1000 ml, Daniel Ros en Perxa, Núria Hernandez en 500 m.l. i Olga Bosch a 150 m.l.

FOTOS AUTONÒMIC INFANTIL (Alejos Juan)

RESULTATS

D’altra banda, també a València, es va disputar el Campionat Autonòmic Veterà, on 4 atletes del Club van prendre part. S’alçava amb el subcampionat autonòmic Monica Mahiques en els 5000 metres llisos amb 19.27.74, mentre que Fernando Escrivà aconseguia la medalla de bronze també en els 5000 metres llisos amb 17.08.62 Van participar també Ana Belen Fernandez i Amparo Villar.

Monica
Monica Mahiques
Fernando Escriva
Fernando Escriva

Traducir