Victòries per a Karem Faus i Salva Gomar en la IV Volta a Peu de Beniflà

Els atletes del Club d'Atletisme Safor Delikia Sport manen a la cursa popular disputada diumenge passat, puntuable per al Circuit de Curses Populars de la Safor-Valldigna.
Karem Faus i Fernando Rocher, durant la cursa a Beniflà.

El podi de la IV Volta a Peu de Beniflà, celebrada diumenge passat, dia 3, va tindre color «groguet». Els atletes del Club d’Atletisme Safor Delikia Sport Salva Gomar, en categoria masculina, i Karem Faus, en la femenina, es van adjudicar esta cursa de 7.500 metres i puntuable per al II Circuit de Curses Populars de la Safor-Valldigna.

Salva Gomar va fer un temps de 24 minuts i 16 segons, mentre que Karem Faus va parar el crono en 28 minuts i 44 segons. Gomar ha tornat al circuit demostrant la seua bona forma física, tot i que en no haver participat en totes les proves ja no tindrà opció a podi. Fins a la data ha disputat cinc curses, de les que ha estat primer en tres d’elles (Ròtova, Beniarjó i Beniflà), tercer a la de Palma de Gandia i cinquè en la d’Oliva.

Salva Gomar, en arribar a meta en la IV Volta a Peu de Beniflà.

Per la seua banda, la classificació general femenina la continua liderant Mónica Mahiques, que no va poder córrer a Beniflà però es manté ben posicionada després d’haver estat primera a Xeresa, Vilallonga i Daimús; segona a Ador, Simat, Barx, Almoines, l’Alqueria, Bellreguard, Oliva, Palma i Ròtova; i tercera a Beniarjó.

A la cursa de Beniflà van acudir 35 corredors populars del club «groguet». Altres atletes que feren podi van ser Alfredo Matoses (2n en Veterà D) i Silvia Valero, 1a en Veterana B.