Karem Faus i Carlos Ferrando s’adjudiquen la XXIV Correguda Popular a Almoines

El CA Safor Delikia Sport fa doblet en la cursa celebrada dijous passat, cinquena prova puntuable del circuit comarcal. Hi hagué una nodrida representació del club 'groguet', amb vora 70 participants.
Fotografia de grup amb els participants del CA Safor a Almoines.

Carlos Ferrando i Karem Faus, tots dos del Club d’Atletisme Safor Delikia Sport, es van adjudicar el passat dijous, 23 d’agost, la XXIV Correguda Popular a Almoines, cinquena prova puntuable del Circuit de Curses Populars de la Safor-Valldigna. Ferrando va invertir 25 minuts i 2 segons, mentre que Karem Faus va parar el crono en 30:04, sobre una distància de 7.500 metres.

El podi masculí el van completar en segona posició Jesús Gomar (CA Safor, amb 25:04) i tercer va ser Félix Pont (CA Automoción Moll, amb 25:17. Al podi femení segona va ser Isa Banyuls (CA Camallaes-Reflyx, 30: 52), i tercera Ann Selby (CA El Faro, 31:16). En quarta posició va entrar Mónica Mahiques (CA Safor), amb un temps de 31:20.

Com és habitual la nova cita del circuit va comptar amb una nodrida representació de corredors «groguets», en esta ocasió vora 70 participants. Altres podis de categories van ser per a Alfredo Matoses (2n en Veterans D); David Ferrairó (3r en Veterans D) i Mónica Mahiques, primera en Veteranes C.