EL C.A. SAFOR DELIKIA SPORT ESTARÀ PRESENT EN 3 CAMPIONATS NACIONALS AQUEST CAP DE SETMANA.

Nacional de Cross Absolut, Nacional Cadet, Nacional de Llançaments Llargs i Autonòmic Júnior, cites per als atletes del C.A. Safor Delikia Sport.
FotoMontaje
Maria Perez, Jose Torro i Josuer Rosero

El proper cap de setmana es depara vibrant per als atletes del C.A. Safor Delikia Sport, que estarà present fins en 3 Campionats Nacionals i un autonòmic.

En Calataiud es disputarà el Campionat d’Espanya de Cross Individual, on dos atletes del Club han estat seleccionades per representar la Comunitat Valenciana en categoria Absoluta. Neus Mas participarà per dret propi després d’haver estat subcampiona del circuit FACV, i Carla De Tena ha estat designada per criteri tècnic. Completaran l’equip de la Comunitat Valenciana, Paloma Sanchez del Joventut Elx, Laura Mendez del C.A. Platges de Castelló, Marta Esteban de la Càrnies Serrano i Ana March del C.A. València. Aquesta serà l’última competició de Cross on tant la Neus com Carla participaran en el circuit de 10 km a la recerca d’un bon resultat tant individual com col·lectiu.

Fins Oviedo es desplaçaran 4 joves atletes del Club per disputar el Campionat d’Espanya Cadet (sub 16) que han aconseguit les mínimes de participació exigides per la Reial Federació Espanyola d’Atletisme.

Josuer Armando Rosero, actual campió autonòmic, és el més ben situat de tots ells, ja que parteix en 4º posició en la prova dels 600 metres llisos. L’objectiu del pupil de Pau Roig, serà la final, i en ella lluitarà per les medalles. Cal recordar que Josuer encara és cadet de primer any.

Dos pertiguistes preparats per Samuel Mascarell han aconseguit la mínima de participació. Sergio Palomino va amb la 15º marca dels inscrits, mentre Maria Perez (bronze en el passat autonòmic) va amb la 18º marca dels inscrits. L’objectiu de tots dos serà intentar superar els seus millors registres de la temporada.

I finalment la pupil·la d’Ivan Martinez, Sara Segura, tancarà la participació en la prova de Triple Salt. Sara acudeix amb la 13º marca dels inscrits i el seu objectiu serà superar la seva millor marca personal.

I finalment, a Castelló es disputarà el Campionat d’Espanya de Llançaments Llargs d’Hivern en Categories Menors, on participarà el llançador Jose Carlos Torró. El atleta d’Antonio Rubio que part en 9è posició dels inscrits, buscarà millorar el seu registre personal davant els millors llançadors d’Espanya sub 17.

A més, al Lluis Puig de València es disputarà el Campionat Autonòmic Júnior on el club traurà en competició a 6 atletes en la que serà l’última competició de pista coberta. Victor Argento, Victor Leca, Saul Villena, Juanjo Palao, Javier Polo i Núria Melgarejo lluitaran per les medalles en l’autonòmic sub 19.

Sort a tots ells.