El club aconsegueix dues noves mínimes amb Andrea Abad i Olivia Burguess

Andrea Abad (U23) va obtindre el passaport al nacional en els 5.000 m.l. en el Campionat d’Espanya Universitari Individual a l’Aire Lliure, i la cadet Olivia Burguess en els 1.500 metres obstacles en un control federatiu.

Andrea Abad i Olivia Burguess.

El Club d’Atletisme Safor Delikia Sport suma dues noves mínimes nacionals. D’una banda, Andrea Abad va ser mínima U23 (promesa) en els 5.000 m.l. amb 18:17, passaport per al Campionat d’Espanya que es disputarà a Tarragona l’últim cap de setmana de juny, on també hi seran altres atletes del club que ja la tenien, Siro Piña i Joan Villarroya.

Abad va aconseguir la marca dissabte passat a Castelló en el LXXX Campionat d’Espanya Universitari Individual a l’Aire Lliure, representant al seua universitat. En el mateix esdeveniment van participar Andreu Jiménez en els 110 m.t., i Joan Villarroya, en els 10 km marxa. D’altra banda, la cadet (U16) Olivia Burguess va aconseguir una altra mínima nacional en 1.500 metres obstacles en un control federatiu, diumenge passat.