Vora 200 persones participen en un entrenament organitzat pel club per a preparar la marató de València

Va partir de Gandia dijous i va consistir en un recorregut de 30 km per la comarca de la Safor.

Grup de corredors i exida de l’entrenament. / Fotos: Alberto Renú.

El Club d’Atletisme Safor Delikia Sport va organitzar este dijous, 1 de novembre, un entrenament per a preparar la Marató de València, que tindrà lloc el proper 2 de desembre. La inscripció en l’esdeveniment era gratuïta i estava oberta tant a socis com a no socis. El recorregut, per la comarca de la Safor, va tindre inici i final al poliesportiu de Gandia i va discórrer pels termes de Miramar, Palmera, Bellreguard, Almoines, Rafelcofer, Beniarjó, l’Alqueria de la Comtessa i la platja i marjal de Gandia. Va comptar amb els seus corresponents punts d’avituallament i fou tot un èxit, donat que participaren vora 200 persones, als quals van acompanyar 14 voluntaris amb bicicletes i motos.

FOTOGALERIA en el perfil de Facebook del club.