NEUS MAS I CARLA DE TENA TORNEN AL PODI AL CROSS D’ALCOI.

Alexandra Emilova aconsegueix la 4º posició en l'autonòmic de Marxa Infantil a Jumilla.
Podio
Neus Mas i Carla de Tena

El passat Diumenge 24 de gener es va disputar el Cross de Alcoi, 5º parada del circuit FACV, on de nou el C.A. Safor Delikia Sport tornava a estar al podi absolut femení.

Neus Mas aconseguia la segona posició seguida de la seva companya d’equip, Carla De Tena que aconseguia la tercera plaça, en una competició en la qual s’imposava Paloma Sanchez Sala del Joventut Atletica Elx. Amb aquest resultat, ambdues atletes passen a encapçalar la classificació general del circuit autonòmic després de 5 proves disputades amb un total de 26 punts acumulats cada una, i a falta de 2 proves per a la seva finalització.

La propera cita del circuit FACV serà el proper diumenge a L´Alcúdia, on a més es disputarà el Campionat Autonòmic per Clubs, on el C.A. Safor Delikia Sport competirà en categoria absoluta tant masculina com femenina, a més d’un àmplia participació de l’escola.

Alexandra Emilova

D’altra banda, fins Jumilla es desplaçava la marxadora infantil Alexandra Emilova, on es disputava el Campionat Autonòmic de Marxa en Ruta, que després d’una decisió de la Federació Valenciana de Atletisme i la Federació Murciana, es va decidir que es ambdos autonómics es  disputaren conjuntament a la localitat de Jumilla.

La jove marxadora, única representant del club groguet, va anar de menys a més els 3 km acabant en quarta posició al esprint amb un temps de 18 minuts i 12 segons.