XIX Cursa a Peu de Ròtova

XV Mitja Marató Vila de Petrer, Trans Espadà, 53 Behobia San Sebastià

Els atletes del CA Safor Delikia Sport van participar en diverses competicions populars el passat cap de setmana. En la XIX Cursa a Peu de Ròtova, un 10K celebrada diumenge, cal destacar les victòries absolutes de Salva Gomar, qui en el seu regrés al circuit comarcal va fer un crono de 34 mn i 22 segons; i de Karem Faus, qui va invertir 40 mn i 46 segons.

En el podi femení absolut va quedar segona Mónica Mahiques (41:26) qui continua imparable i lidera la classificació general del circuit comarcal, en haver estat primera o segona en les 11 proves celebrades fins a la data.

A més d’estes victòries el club va aconseguir els següents podis: Mónica Mahiques (1ª en Veterana B); Silvia Valero (2a en Veterana B); Suni Perales (3ª en Veterana C); Jerónimo Sánchez (2n en Veterà C); Alfredo Matoses (1r en Veterà D); i Isidro Benavent, qui va ser primer en la classificació de Veterà local. En total participaren 30 atletes del club.

D’altra banda, Neus Más guanyar la XV Mitja Marató Vila de Petrer en la qual va invertir una hora, 22 minuts i 36 segons.

Altres membres del club (David Ferrairó, Rafa Tavallo, Manolo Criado, Christian Climent i Àngel Vitòria) van disputar el passat cap de setmana la Trans Espadà, una competició de dos dies de “mountain bike” a la Serra d’Espadà amb una distància total de 140 km en dues etapes i 4.400 de desnivell positiu. Christian Climent va ser primer en la categoria màster 40.

Finalment, quatre atletes de l’entitat “grogueta” es van desplaçar a Sant Sebastià per participar en la 53 Behobia, una cursa popular que va congregar més de 30.000 corredors. Es tracta de Miguel Moya, Amparo Villar, Álvaro Nogueroles i Andoni Nogueroles.