El Circuit de Curses Populars de la Diputació reconeix a la 10 K Nocturna de la Platja de Gandia com la prova més nombrosa

El president del Club d’Atletisme Safor Delikia Sport, Vicent Boscà, va acudir a la gala de lliurament de premis del XXI Circuit de Curses Populars de la Diputació de València.

La diputada provincial d’Esports, Isabel Garcia, amb el president del CA Safor, Vicent Boscà.

El passat divendres es va celebrar al Palau de Congressos de València la gala de lliurament de premis del XXI Circuit de Curses Populars de la Diputació de València, amb assistència d’entitats col·laboradores, clubs, ajuntaments i esportistes premiats, entre d’altres convidats. Durant l’acte la diputada de Joventut, Igualtat i Esports, Isabel García, va lliurar unes plaques als organitzadors de les curses que formen el circuit. La 10K Nocturna de la Platja de Gandia-Memorial Toni Herreros, celebrada el passat 9 de juny, ha estat, un any més, la de major participació del circuit, amb més de 2.500 ‘runners’, i així es va destacar en la gala.