El club aconsegueix 12 medalles en el campionat provincial individual cadet

Jordi Miret es guanya una mínima nacional en alçada. En total es van aconseguir 6 metalls d'or, 1 de plata i 5 de bronze. L'esdeveniment es va disputar dissabte passat al Lluís Puig de València.
Jordi Miret i Joana Escrivà.

El Club d’Atletisme Safor Delikia Sport va aconseguir un total de 12 medalles, 6 d’or, 1 de plata i 5 de bronze, al Campionat Provincial Cadet (U16) Individual en Pista Coberta, dins dels Jocs Esportius de la Comunitat Valenciana, disputat el passat dissabte al pavelló Lluís Puig de València.

Andreu Almenar i Vicent Gimeno.

Les medalles d’or van ser per a Andreu Almenar en triple salt amb 11.39 m; Joana Escrivà en pes amb 8,72 m; Jordi Miret en alçada amb 1,73 m; Aitana Ferrairó en triple salt amb 10,49 m i també en llargada amb 4,94 m; i per a Neus Sansaloni en els 1.000 metres amb 3:17.76. La plata va ser per a Alexandre Bononad en els 3.000 metres marxa, amb 19:11.64.

Joaquim Piqueres, Isabel Bayona i Àlex Bononad.

Van aconseguir metalls de bronze Andreu Almenar en llargada amb 5,19 m; Vicente José Gimeno en alçada amb 1,61 m; Isabel Bayona en pes amb 8,49 m; i Laura Sanchis dues, una en triple salt amb 10,15 m i una altra en llargada amb 4,71 m. Cal destacar a Jordi Miret, entrenat per Miguel Ángel Soler, que amb el seu registre va fer una mínima nacional en alçada.

Aitana Ferrairó, Laura Sanchis i Neus Sansaloni.

També van participar Binta Kelle Watt (60 m. i 300 m.), Alicia Crespo (60 m. i 300 m.), Carla Bolufer (60 m. i 300 m.), Lisaura Aguilera (60 m. i 300 m.), Melany Giraldo (60 m. i llargada), Joaquim Piqueres (300 m.), Marta González (300 m. i 60 mt), Adrià Gimeno (1.000 m.), Judit Blasco (1.000 m.), Nerea Fernández (1.000 m.), Paula Matoses (3.000 m.), Sara Mascarell (3.000 m.), Aina Vila (llargada), Carla Bravo (llargada), Miriam Vercher (llargada i triple salt), Álvaro Burguera (alçada i llargada), Carmen Escrihuela (pes), Jordi Miret (llargada), Guillermo Vila (pes) i Daniel Jiménez en pes.

Cross de Vinaròs

D’altra banda tres atletes U16 entrenades per Andrés Bertomeu participaren en el Cross de Vinaròs, dins del circuit autonòmic de camp a través, amb una distància de 2.500 metres: Alicia Crespo, Melany Giraldo i Carla Bolufer. El millor resultat va ser el d’Alicia Crespo, tercera en la seua carrera amb un temps de 9:56.

Atletes U16 amb el seu entrenador Andrés Bertomeu, al Cross de Vinaròs. A la dreta, podi d’Alicia Crespo.