250 joves participaren a Gandia en un cross escolar organitzat pel club

La jornada va tindre lloc dissabte passat en la pista d'atletisme Toni Herreros de Gandia, per a les categories de prebenjamí a infantil.
Equip de benjamins del CA Safor Teika amb els seus monitors.

El Club d’Atletisme Safor Teika va organitzar dissabte passat en la pista d’atletisme Toni Herreros de Gandia una matinal de Cross Escolar, per a les categories prebenjamí, benjamí, aleví i infantil, foren o no federats, tant de clubs com de centres educatius. Hi van participar en total 250 joves, dels quals 80 de l’escola del club. En l’esdeveniment es van observar totes les mesures de prevenció davant del coronavirus.

En Sub8 (Prebenjamí) guanyaren por clubs Santiago Salinas i Emma Llorca, tots dos del CC El Garbí, i per col·legis Álex Quiles i Ariana Ferrer, els dos de l’Abat Sola. En Sub10 (Benjamí) van ser primers per clubs Raimon Gregori (CE Corriol Oliva) i Jimena Jurado (CA Safor Teika), i per col·legis Jordi Martí (AMPA Joanot Martorell) i Sonia Nieves, de l’Abat Sola.

En Sub12 (Aleví) foren primers per clubs Feliu Gregori (CE Corriol Oliva) i Erika Llorca (CC El Garbí), i per col·legis Jan Iker i Desiré Puig, tots dos de l’Abat Sola. En Sub14 (Infantil), guanyaren per clubs Pedro Pérez i Lluna Villar, els dos del CA Safor Teika, i per col·legis Marc Martín i Maya Boix, de l’Abat Sola.