Pilar Vázquez guanya la 30 Volta a Peu a la Platja de Tavernes de la Valldigna

La fondista del Club d'Atletisme Safor Delikia Sport va completar els 8K en 31 minuts i 50 segons. La prova es va disputar el passat divendres. Carlos Ferrando va ser segon en la categoria sènior amb un crono de 26:46.
Arribada a meta de Carlos Ferrando i Pilar Vázquez. / Fotos: Kike Aracil.

La fondista del Club d’Atletisme Safor Delikia Sport Pilar Vázquez va guanyar en categoria femenina la 30 Volta a Peu a la Platja de Tavernes de la Valldigna, amb un crono de 31:50. La cursa es va celebrar divendres passat sobre una distància de 8.000 metres i va comptar amb 839 participants. Per la seua banda, Carlos Ferrando, també del CA Safor i amb un temps de 26:46, va ser segon en la classificació sènior masculina i sisé en la general. En esta última es va imposar Hassane Ahouchar, del GAES Running Team.

Pilar Vázquez al podi absolut femení i Carlos Ferrando, segon al podi sènior.
Pilar Vázquez al podi absolut femení i Carlos Ferrando, segon al podi sènior. / Fotos: Kike Aracil.